♥♥♥مرحم دل♥♥♥

♥♥♥مرحم دل♥♥♥
 
آقا تبادل نمیکنم میفهمی؟؟؟
Design by : NazTarin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





خدایا مگر بودن او در کنارم چقدر از جهانت را میگرفت ؟



نظرات شما عزیزان:

mona
ساعت20:45---16 دی 1393

" رفـــیــــق "

باور کن راست میگویم!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
در این دنیای پر از دروغ
تنها بودن خیلی بهتر از
بودن با کسی است که
بخواهی دائم
خودت را به او یادآوری کنی
تا فراموشت نکند . . .




mona
ساعت10:05---13 دی 1393
از انسان بودنم شرم میکنم!!!

گاهی میخواهم انسان نباشم

گوسفندی باشم و پا بر روی یونجه ها بگذارم!

اما...

دلی را دفن نکنم!

گرگی باشم و گوسفند ها را بدرم

اما...

اما بدانم کارم از روی ذات است نه هوس!

خفاش باشم که شبها گردش کنم با چشمهای کور...

اما خوابی را پرپر نکنم!!

کلاغی باشم که قارقار کنم

اما پرهایم را رنگ نکنم و دلی را با دروغ به دست نیاورم!!!

چه میدانم شاید.....

حیوانات به قصد "توهین"

یکدیگر را "انسان"خطاب میکنند..!!!!!!!


mona
ساعت12:12---27 آذر 1393
فاصله فاجعه است ومن امروزب این فاجعه نفرین کردم.

ک چراجای تودرخانه چشمم خالیست؟

ک چرادیدن ماممکن نیست؟

چراحاصل این دوستی فقط فاصله است…


mona
ساعت10:05---22 آذر 1393
تو چیزی نگفته ای !!



من از حال کلاغی که میرفت فهمیده بودم



قصه به آخر رسیده است...


چشم انتظار
ساعت22:13---18 شهريور 1393
موفق باشید
یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, توسط ali

موزيك

كد موسيقي براي وبلاگ